Kontrast:
Czcionka:
strona główna

O nas – tekst łatwy do czytania 

logo tekst łatwy do czytania (ETR)

Poznaj nas

Poznaj nasz zakład

Nazywamy się Zakład Aktywności Zawodowej w Wieruszowie.
Działamy od 24 października 2014 roku.
Założyło nas Stowarzyszenie Integracyjne „Klub Otwartych Serc”.

Zatrudnienie i cel zakładu

W naszym zakładzie pracuje 51 osób.
40 pracowników ma niepełnosprawność (umiarkowaną lub znaczną).
Dajemy pracę, aby ludzie czuli się potrzebni i pewni siebie.
Praca pomaga rozwijać się i czuć się dobrze.

Wsparcie dla pracowników

Pomagamy naszym pracownikom na różne sposoby.
Uczymy ich jak wykonywać pracę (rehabilitacja zawodowa).
Pomagamy im w kontaktach z innymi ludźmi (rehabilitacja społeczna).
Zapewniamy też opiekę zdrowotną.
Dzięki naszej pomocy pracownicy uczą się nowych rzeczy.
Mogą później znaleźć pracę w innych firmach.

Korzyści dla firm

Firmy współpracujące z nami pomagają osobom z niepełnosprawnością.
Dzięki temu czują się potrzebne.
Mogą płacić mniejsze podatki.
To dla nich oszczędność.
Zyskują dobrą opinię.
Ludzie lubią firmy, które pomagają.